Ase A-kasse​

Bliv medlem af vores fagforening i dag og sikr dig fair løn, forbedrede arbejdsforhold og professionel juridisk støtte som chauffør!

Ase A-kasse​

Find den rigtige Ase a-kasse

Ase a-kasse er et populært valg for mange arbejdstagere i Danmark, og det er let at forstå hvorfor. Som en del af Ase fagforening, der er en af landets største og ældste fagforeninger, tilbyder Ase a-kasse en bred vifte af ydelser og fordele til sine medlemmer. Uanset om du er lønmodtager eller selvstændig, kan Ase a-kasse give dig den tryghed og økonomiske sikkerhed, du har brug for i tilfælde af arbejdsløshed.

Ase a-kasse adskiller sig fra mange andre a-kasser ved sin lange historie og erfaring. Med over 100 års erfaring har Ase fagforening og dens a-kasse opbygget et solidt ry for at levere pålidelig service og støtte til deres medlemmer. Dette giver dem en troværdighed, som kan være svær at finde andre steder. Hvad enten du leder efter dagpenge, lønsikring, efterløn eller rådgivning og vejledning om dine rettigheder og muligheder, kan Ase a-kasse imødekomme dine behov.

Derfor bør du melde dig ind i Ase a-kasse

En af de største fordele ved at vælge Ase a-kasse er dens brede dækning. Den er åben for alle brancher og uddannelsesniveauer, hvilket gør den til et attraktivt valg for en bred vifte af arbejdstagere. Uanset om du arbejder inden for service, industri, kontor eller andre sektorer, kan Ase a-kasse være en god løsning for dig. Endvidere tilbyder de en konkurrencedygtig pris for både lønmodtagere og selvstændige, hvilket gør deres ydelser tilgængelige for mange.

Når du melder dig ind i Ase a-kasse, kan du drage fordel af en række ydelser, herunder dagpenge i tilfælde af arbejdsløshed. Dagpengesatsen afhænger af din tidligere indkomst og opfyldelse af visse kriterier, men Ase a-kasse vil sørge for, at du modtager den økonomiske støtte, du har brug for under din jobsøgning. Derudover tilbyder de lønsikring, som giver dig en økonomisk sikkerhed, hvis du mister dit job på grund af virksomhedslukning eller afskedigelse. Hvis du opfylder visse krav, kan du endda være berettiget til efterløn fra Ase a-kasse, når du når en bestemt alder.

Uanset din situation kan Ase a-kasse være det rigtige valg for dig. Med sin erfaring, troværdighed, brede dækning og konkurrencedygtige priser kan de give dig den tryghed og støtte, du har brug for i tilfælde af arbejdsløshed. Overvej nøje dine behov og muligheder, og lad denne guide hjælpe dig med at træffe den rigtige beslutning.

Hvad koster Ase a-kasse?

For kun 527 kr./md. (2024-tal) tilbyder Ase A-kasse dig både økonomisk sikring og professionel hjælp til din jobsøgning, når du er ledig. De er en tværfaglig a-kasse, der tilbyder skræddersyede løsninger til både studerende, lønmodtagere og selvstændige.
Ase A-kasse giver dig adgang til dagpenge og lønsikring, hvis du mister dit job. Vi tilbyder en af de højeste dagpengesatser på markedet, og du kan tilkøbe en fleksibel lønsikring, der supplerer din indkomst i tilfælde af ledighed.

Hjælp til jobsøgning:

De tilbyder professionel rådgivning og støtte til din jobsøgning. Du kan få hjælp til at:

• Skrive et professionelt CV og ansøgning
  • Forberede dig til jobsamtaler